Gyakorlatok a cukorbetegség kezelésére


gyakorlatok a cukorbetegség kezelésére

Aktív tartózkodás: 7 nagy gyakorlatok a cukorbetegség számára Április 25, A munka, az iskola, a család és a barátok között nehéz lehet maradni a többi felelősséged közepén. Gyakorlatok a cukorbetegség kezelésére része vminek cukorbetegséggel él időt talál az edzésre. A jó hír az, hogy a fitness tevékenységeket, amelyekre nem kell kemény vagy időigényesnek lennie, és a kifizetés hatalmas.

Iratkozz Fel Ingyenes Online Kezdő Jóga Hírlevelemre!

Itt van, amit tudnod kell. Cukorbetegség: az óra szerint "Általánosságban elmondható, hogy a testmozgás csökkenti a vércukorszintet, mivel a szervezet hatékonyabban veszi a glükózt az inzulinérzékenység növelésével" - mondja Malinowski.

gyakorlatok a cukorbetegség kezelésére

Az egyszerű edzés kis lépésekben illeszkedik az ütemtervbe. A testmozgás 10 perces munkamenetekre törhet, amíg naponta 30 percet adnak hozzá a hét legalább öt napján. Az American Diabetes Egyesület szerint ugyanazt az előnyöket kapja három 10 perces sétával a nap folyamán, amikor 30 percig csinálsz egy futópadon.

A rendszeres mozgás hatása cukorbetegségben:

Könnyű gyakorlatok a cukorbetegség kezeléséhez " Aerobic A testmozgás magában foglalja a gyaloglás, a kerékpározás, az úszás, a tánc, a fűnyírást, és játszik egy Wii Fit játékot - mondja Malinowski. Itt van a sheen a legjobb hét választás: 1. Séta a "Easy Exercise" listán, mert 10 perccel járhat a munka előtt, 10 perc ebédidőben, és 10 perccel vacsora előtt, és kész. Helyettesítő járás a vezetéshez, amikor csak tudsz - minden tevékenység növeli.

6 örökzöld módszer a cukorbetegség természetes kezelésére

A tánc a túl sok inzulin beadása szól, hogy ha élvezed a horonyt, akkor nem érzi magát edzésnek. Táncoljon a ház körül, vagy egy formális osztály, ha tetszik a szerkezet.

gyakorlatok a cukorbetegség kezelésére

A tánc egy nagyszerű test edzés, amely segít felemelni jó koleszterin és az alsó rossz koleszterin. A tánc segít a vércukorszint irányításában is, ami nagyszerű tevékenységet folytat a cukorbetegséghez. A kétféle edzéshez ajánlott az optimális egészség érdekében.

gyakorlatok a cukorbetegség kezelésére

Nem probléma - Vásárolhat egy sor kézi súlyt a sportárukban és más kiskereskedelmi üzletekben, és otthon dolgozik, még a televízió figyelése közben is bár további előnyöket kapsz, ha minden ismétlődésre összpontosítana a figyelemelterelés nélkül.

Mikor jön a vérnyomáscsökkentés, csökkenti a koleszterin, és javítja a szív és a tüdő működését, úszás egy nagy kardiovaszkuláris edzést, és egy egyszerű gyakorlat a testén, mert a víz tompítja az ízületek.

gyakorlatok a cukorbetegség kezelésére

Az úszás is pihentető és élvezetes. Ha nem az úszás körbe, próbálja egyszerűen sétálni oda-vissza egy medencében - a víz ellenállása még mindig jó edzést teremt. Ez az elme-test fegyelem csökkenti a stresszt, növeli a rugalmasságot, javítja az egyensúlyt, és felemeli a hangulatot - ezt követően érzelmi lendületet fogsz érezni, ami egy szép bónusz, hogy csak a kalóriákkal dolgozott.

Valójában a folyóiratban közzétett tanulmány Cukorbetegség Megállapította, hogy egy három hónapos jóga program hatékony kezelés lehet gyakorlatok a cukorbetegség kezelésére 2-es típusú cukorbetegségben szenvedő emberek glükózvezérlésének javítására.

Miért fontos a testmozgás a cukorbetegek számára?

A kedvenc dallamok hallgatása közben egy helyhez kötött kerékpárt és pedálot húrozhat meg, vagy a es sebességet a friss levegőben, és élvezheti a szabadban. Akárhogy is, a kerékpározás nagy, alacsony hatású kardiovaszkuláris edzés ami jobban érzi magát, mint a munka. Wii illik. Ez a techno-hűvös eszköz az egyszerű edzéshez segíthet a cukorbetegség kezelésében, miközben a televízió előtt áll.

A választások közé tartozik a szórakoztató edzések, mint a golf, a bowling és a boksz.

gyakorlatok a cukorbetegség kezelésére

Hozzáadhatod aerobicErős edzés és jóga - minden jó a cukorbetegség kezelésére. Néhány cukorbetegség óvintézkedést gyakorol Mielőtt új edzőprogramot indít, kövesse ezeket a tippeket a cukorbetegség gyakorlásának biztonságára: A legjobb idő a vércukor előnyeinek kihasználására az étkezés után óra.

Kerülje az edzést, ha az inzulinja csúcsosodik.

Kerülje az inzulint az inzulin befecskendezését a tested részébe, amely a legrosszabb edzést kapja, mert az inzulin túl gyorsan áthaladhat a rendszeredben. Viseljen kényelmes ruhát, és mindig viseljen zoknit, hogy felszívja a nedvességet a lábadból, és csökkentse a bőrirritáció esélyeit.

A legjobb gyakorlatok a cukorbetegség ellenőrzésére és a vércukorszint csökkentésére

Ellenőrizze a vércukorszintet az edzés előtt és után, és ennek megfelelően állítsa be az étkezést és az ételeket. Mindig ellenőrizze kezelőorvosát, mielőtt elkezdené a gyakorlati programot.

A cukorbetegséggel jól él az edzés idejére. Most, hogy tudod, mennyire könnyű gyakorolni, és minden olyan előny, amit hoz, válassza ki kedvenc tevékenységét, és mozogjon.